Wednesday 26 December 2012

NINJA BOY !! ^_^


Assalamualaikum.. 

---> wachaaa !! dalam mood stdy nie sempat lg tgk ninja boy.. hahah. act semalam boleh plak berangan nak tenggok doraemon tp kat u-tube tiada.. so nampak la plak naija boy yang sangat benyak.. emmandangkan wifi kat kolej sangat la laju maka saya dengan galak nya mendonlod.

---> peh.. kenangan ni beb ! sangan best la tgk ninja boy.. terinagt dulu every saturday mesti tgk cter ni.. kelaka sebab shin bei.. korng ingt lg tak agak2 nya ?? haha

---> yang paling kelaka juga apstinya watak HEMU HEMU.. si kucing yang nakal tu la.. ahakszz.. oh ! dan juga mak cik kantin yang sangat garang !! ahhaah.. 

---> dalam hidup ni kartun yang paling saya suka adalah :: jeng3.. DORAEMON !! dri la kecik sampi da 20 taun nie.. mmg nak tgk doraemon.. hehehe.... agaknya sbb saya bulat macam doraemon kot ?? 

---> apa2 pon.. kartun menceriakan hidup kite. tak bermakna if kite tgk kartun kite jadi tak matang.. sometimes kite kene letak kan diri kita dengan ade cara utk relaks, tenag dan tlg la jgn stress sgt ! .. saya tak faham dengan segelintir org yag show that dorg sgt stress.. ade cara utk tenang.. sbb stres tu korg yg cari, so tenagkan diri pon korg kene cari  gak.. =)..

---> agak2 encik beliau saya tgk kartun tak ea degan wajah dia yang garang tu ? ahahah.. encik beliau ! sila ajga diri.. ahri tu awak da mkan panadol 1 papan.. aigoo.. manyak risau mehh.. plez jgn stres2.. awak tu mmg da sedia pandai lorh... gud luck ! 
** erkk,, ttp muncul name encik beliau.. padahal.......... aigooo, tak mampu nk lupekan encik beliau.. =(

No comments:

Post a Comment